top of page
Coop / Co-Trans - Fotograf Raymond Engmark

Kommersielle bilder

Kommersielle bilder viser hvem du er, hva du driver med og forteller noe om hvilke kvaliteter og verdier bedriften har. For noen er de kommersielle bildene en hjørnestein i driften, mens for andre vil det å ha en god visuell profil kunne hjelpe til med å ta de neste stegene, og sikre at bedriften forblir aktuell og attraktiv.

 

Om det gjelder branding, rekruttering eller mersalg, så er det å kommunisere med en god visuell stemme noe som utgjør en forskjell. I dag har man så mange flater å kommunisere med forbrukeren på, at man kan selv i stor grad forme hvordan bedriften presenteres, og ha full kontroll på hva som når ut til publikum. 

 

Siden kommersielle bilder har så mange forskjellige bruksområder, så er det som fotograf viktig å kunne skape en god variasjon i det som produseres, samtidig som som den visuelle helheten er god. Fotograferes bildene til en bildebank, så skal kunden føle seg trygg på at utsnittene er slik at bildene har et bredt bruksområde, og at kvaliteten er slik at bildene tåler å brukes på alt fra en webside, til å utsmykke en fasade. 

bottom of page